Er du overbevist om, at du betaler mere, end du burde for tv og / eller streaming, så er det på tide, at du får fundet en anden løsning. Der er jo ingen grund til at betale for meget for et produkt, som du kan få billigere hos en anden udbyder.
Man kan hurtigt komme til at betale både 400, 500 og 600 kr. om måneden, hvis man skal have en stor eller mellemstor tv-pakke. Det er virkelig mange penge, som man med fordel kan spare. Vil du også gerne reducere dine udgifter til tv og streaming, så glæd dig til Black Friday i år.
Tv-udbyderne og streamingtjenesterne er hoppet med på Black Friday toget
Det kommer næppe som et chok for dig, at man kan gøre nogle rigtig gode handler på Black Friday. Det er dog ikke sikkert, at du er klar over, at der også er penge at spare på både tv og streaming. Faktisk er besparelserne ofte så store, at det giver mening at slå til, når de gode kampagner bliver offentliggjort.
Sidste år (i 2020) valgte flere af de større tv-udbydere at køre Black Friday tilbud. Canal Digital var en af dem, der lavede et rigtig godt tilbud – 3 måneders tv til 0 kr. Dette tilbud faldt i god jord hos rigtig mange danskere, der selvfølgelig ikke kunne sige nej til gratis tv. Dog var der en lille hage ved tilbuddet. Kunderne bandt sig nemlig i 6 måneder.
Læs altid vilkårene, inden du køber tv eller streaming
Black Friday skal være en festlig tilbudsdag, men den bliver kun festlig, hvis du træffer de rigtige beslutninger og ikke gør noget forhastet. Lige når det kommer til køb af tv-pakker og streaming, skal du være ekstra opmærksom. Som vi har været kort inde på, så kan der nemlig være en bindingsperiode på x måneder. Er der binding, så bør du regne på, om det kan betale sig at takke ja til tilbuddet.
Kig udbyderne efter i sømmene
Ikke alle udbydere af tv og streaming har et lige godt ry. Det erfarer man hurtigt, når man dykker ned i nogle af de mange kundeanmeldelser, der er at finde via nettet.
Vi synes ikke, at du skal stole på alt, hvad du læser online, men brug alligevel noget tid på at kigge udbyderne efter i sømmene. Især kundetilfredsheden er værd at tage højde for, da det kan være en god indikator for, hvilken oplevelse du går i vente. Er der overvejende utilfredse kunder, så er det sandsynligt, at du får en mindre god oplevelse.